apa la mingming niiiii


hmmm...benar kata MNG yg saya ni suka fikir yg bukan2...terpengaruh dgn cerita-cerita drama di televisyen barangkali. huhu. bak kata MNG, apa la mingming niiii.....

ayahbonda MNG akan dtg ke rumah saya utk berjumpa dgn ayah dan ummi saya hujung minggu ni. hmmm, satu perkembangan yg positif :)

saya anggap perkhabaran yg MNG sampaikan pada hari sabtu itu merupakan salah satu hadiah hari kelahiran saya. ya, hari sabtu itu @ 24 oktober ialah hari kelahiran saya yg ke 26. (kata ummi, masa umur ummi 26 tahun, ummi dh ada anak sorg dahhhh). namun, kedatangan mereka bukanlah dgn niat terus nak meminang tapi lebih ke arah nak berkenal-kenalan dgn keluarga kami dahulu. menurut ayahanda MNG, kena la dtg jumpa orgtua saya dahulu. manalah tau yg orgtua saya ada calon lain utk saya.

"manalah tau, kot ayah syg tak suka ayah abg ke?"

"kenapa lak ayah syg tak suka ayah abg? sape yg nak kawen? bukan ayah syg yg nk kawen dgn ayah abg, kan" saje saya mengusik MNG.

hmmm...semalam saya dan MNG survey rumah utk dibeli. rumah yg kami survey tu ok. harga pun kena la dgn budget kami MNG tapi yg tak ok ialah kawasan sekeliling taman perumahan itu yg agak tidak menarik. ye la, bukan sikit2 duit yg keluar utk memilik rumah sendiri jadi semua faktor perlu diambil kira sebelum membuat keputusan membeli. tiada rejeki kami di situ. cuba lagiiiiii :)


No comments: