kikin, we wish u were here


January 12th, 2008
yuhuuu….ms cuti maal hijrah yg lalu, kami sekeluarga dikhabarkan berita gembira…iaitu adik saya,  nana nak belanja kitorg 1 family mkn2.

"beshnyer mkn2," ujar saya dgn nada kegirangan.
hehehe saya mmg suka bab2 mkn ni~ x ksh la klu kena kuar duit sdri, apa lg klu free….ummi cpt2 menelefon adik saya, (af) yg berada di utm jln semarak utk pulang ke rumah mlm itu utk sama2 menikmati mkn free….hihihi…bkn calang2 tpt mkn yg angah nk belanje kitorg. 

restoran ini bkonsepkan restoran dlm tmn yg menawarkan pelbagai jenis hidangan timur mahupun barat. makanannya sedap2 belaka, perkidmatannya juga memuaskan. restoran ini mula beroperasi jam 5 ptg hingga larut mlm setiap hari. utk mereka yg ingin cuba menikmati hidangan dlm suasana berbeza dr restoran biasa, bolehlah bawa teman atau keluarga ke sini. hehehe promo mcm maria tunku sabri dlm JJCM lak. saya tidaklah dibayar utk promo semua ini tetapi di sini saya ingin bercerita kpd adik saya, kikin yg sedang berada di arau ketika kejadian ini. kikin, we wish u were here….xpe,raya cina nanti kikin balik sini kottt…so sekali lg kite blh mkn besar ms tu….sape pulak yg nak belanje ms tu ye….hihihi…

kpd adik2ku yg lain, mari kita ucap terima kasih pd nana…kpd kikin, lihatlah aksi2 spontan kami yg smpt kami rakamkan ketika menunggu hidangan,ketika menikmati hidangan dan selepas menikmati hidangan tersebut….

No comments: