Miss Bawani & Miss Sharifah Zohra, listen haaaa...


lepas isu listen-listen-listen-let-me-speak ini hangat tersebar, ramai yang memberi macam2 pendapat...hmm, mingming rasa kalau cik saripah tu tak tarik mickropon, jawab soalan elok2 dan tak bagi jawapan ke laut...benda ni tak de lah jadi kecoh cenggini...

dalam ramai2 memberi pendapat dan hujah2 mereka, mingming tertarik untuk share status pesbuk fiqa mohamad. mingming pun idak lah kenal pun dak fiqa ni....tapi bila kawan2 share status dia ni, mingming rasa nak share pulak kat blog. sebab mingming rasakan statement ini adalah statement yg sopan untuk dibaca. sebenarnya ni 1 status fiqa mohamad tapi mingming tak pandai nak share camne dari fb ke sini. so print screen, jadi lah ampat bahagian. takpelah, aslkan boleh baca. credit to: fiqa mohamad.

 



oh, ya! nak share jugak status pesbuk Timbalan Menteri Pengajian Tinggi, Dato' Saifuddin Abdullah.




so moral of the story, janganlah kita cepat melompat dan emosi. tarik nafas dan tenangkan diri.bila kita dalam keadaan tenang, barulah kita boleh berfikir dengan tenang. ye lah, kita ni kan manusia biasa. bila orang cakap sikit, kadang2 tu cepaaattt aje nak merempan, nak sentap, nak emosi.bukan orang lain, mingming la tu!


aku wanita biasa





No comments: