hai, boleh berkenalan

Salam buat semua

"hai, nama saya rain" <-- dengan nada suara seperti dalam sebuah iklan di televisyen :)

hehehe...camne nak kenalkan diri eh? (hmmm, poyo sungguh kurasakan diriku ini...)

mungkin boleh begini,
"hai, boleh berkenalan? buekkkk (gaya menjelir lidah)" <-- dgn lagak watak Faizal Husein seperti dalam filem lama, gila-gila remaja. hahaha...

hmmm, mungkin cukuplah sekadar saya mahu dikenali sebagai mingming di sini. sebolehnya saya tidak mahu ahli keluarga atau teman rapat terhidu kewujudan blog ini.

saya wujudkan blog ni sbb kat blog ni boleh nk syok sendiri, nak jiwang2 ker... sbbnye nama blog ni pun tentang diri saya.

hmmm...rasanya sampai kat sini dulu lah ye.

nanti saya sambung lg. apa daaa cerita mcm tergantung...cakap je la, dh nk dkt 5.30. dh nk dkt time balik keje. hihihi


No comments: